Menu Color:
Main Color:
Käyttäjätunnus esim: Virtanen Ville
Salasana esim: 000999
  Kirjautumisohjeet

 

 

RSS
16

Piilosokeri tuhoaa terveyden

Piilosokeri tuhoaa terveyden
Terveellisiksi mielletyt tuotteet saattavat olla yllättävän sokeroituja. Nautimme sokeria helposti liikaa, koska sitä hiipii ruokiin salakavalasti. Olympiavoittaja Sami Jauhojärvi valitsee ruokavalionsa huolellisesti ja välttää piilosokeria.
[Lue lisää...]
Julkaistu: | Avainsanat: | Kommentteja (0) | Luettu (9605) kertaa
21

Geeleistä energiaa ja kestävyyttä

Geeleistä energiaa ja kestävyyttä
Hiilihydraattien saanti ennen kilpailua vaikuttaa kestävyyssuorituskykyyn enemmän kuin koitoksen aikainen tankkaus. Energian nauttiminen kisan aikana on silti tärkeää. Juoksija-lehdessä 4/2015 on perusteellinen testi energiageeleistä. Tässä muutama poiminta, miksi geelit ovat hyödyllisiä.
[Lue lisää...]
Julkaistu: | Avainsanat: | Kommentteja (0) | Luettu (13336) kertaa
03

Tankki täyteen!

Tankki täyteen!
Kehon hiilihydraatti- eli glykogeenivarastojen maksimointi ennen pitkää liikuntasuoritusta onnistuu kätevimmin tankkausjuomavalmisteilla.
[Lue lisää...]
Julkaistu: | Avainsanat: | Kommentteja (0) | Luettu (11003) kertaa
Palautumisjuomista tehoa palautumiseen
Palautumisaterian voi koostaa tavallisesta ruoasta tai erikoisvalmisteista. Palautumisjuomista hyötyvät niin kilpaurheilijat kuin kuntoilijatkin.
[Lue lisää...]
Julkaistu: | Avainsanat: | Kommentteja (0) | Luettu (4659) kertaa
21

Välipalasta puhtia treeniin!

Välipalasta puhtia treeniin!
Liikkuja saa välipaloista lisävirtaa harjoitteluun, tehoa palautumiseen ja helpotusta painonhallintaan. Kuntoilijan ruokavalion tärkeitä kulmakiviä ovat aterioiden ajoitus ja säännöllinen rytmi. Hyvän rytmin noudattaminen edellyttää välipalojen syömistä.
[Lue lisää...]
Julkaistu: | Avainsanat: | Kommentteja (0) | Luettu (9417) kertaa
Voinko vähentää hiilihydraatteja?
Voisiko hiilihydraattien vähentämisestä olla hyötyä kestävyysliikkujalle?Vähähiilihydraattisen ruokavalion (VHH) suosio kasvaa, ja se kiinnostaa myös aktiiviliikkujia.Monia kuntoilijoita ja urheilijoita askarruttaa, voisiko hiilihydraattien vähentäminen olla perusteltavissa myös kestävyysliikkujille.
[Lue lisää...]
Julkaistu: | Avainsanat: | Kommentteja (0) | Luettu (9801) kertaa
Page 1 of 1FirstPrevious[1]NextLast

 

Käyttämäni urheilugeeli on








Käytän puolimaratonilla/maratonilla




Submit Survey  View Results